dinsdag, januari 29, 2008

Weer terug

Hoi! Ik ben weer terug op aarde. Ik heb jullie gemist. Iedereen die hier wel eens een reactie achterliet en alle mensen wiens weblog ik wel eens bezocht. Ik had de afgelopen maand helaas geen tijd voor jullie. Af en toe gebeurt er iets in je leven wat opeens de hoogste prioriteit krijgt. Zoals een verhuizing. Volgens de kenners, de wetenschappers, psychologen een van de meest ingrijpende gebeurtenissen die zich in een mensenleven kunnen voordoen. Net als trouwerijen of de geboorte van een kind. Ik moet eerlijk toegeven dat ze gelijk hebben. Niet dat ik me ontworteld voel, of ontheemd. Nee, eigenlijk voel ik me hier meteen al thuis. De stress zat hem meer in het regelen en afspraken maken. Het tijdschema dat we ons de afgelopen maand hadden opgelegd was dermate strak dat het af en toe behoorlijk begon te knellen. Toen bijvoorbeeld de firma Betonlook de laatste laklaag niet over mijn vloer wilde rollen, omdat ik de laatste faktuur nog niet betaald had (die ze overigens in mijn nieuwe huis hadden gelegd, waar ik niet in mocht omdat ze de vloer net gegoten hadden, fuckers!), kwam de verhuizing nog bijna in gevaar. Moest ik opeens op zondag verhuizen in plaats van zaterdag en zondagswerk is geen “stark wark”, werd me verteld. Met behulp van vriend G, Lebrat en Gitaarman (+ kids) werd het allemaal toch nog succesvol afgerond.
Bedankt iedereen die ons op een of andere manier heeft geholpen om de afgelopen maand te overleven. Nu maar weer eens proberen om in het ritme van alledag te komen en maar eens te kijken wat er verder in de wereld is gebeurd.
(Hee, wat krijgen we nu, de helft van mijn afdeling op het werk heeft opeens ontslag genomen!)

Labels:

7 Comments:

  • Da's een mooi staaltje oorzaak en gevolg...jij in de stress...dus de halve afdeling weg. Oei ;-)

    Welkom terug :-)

    By Anonymous Anoniem, at 29 januari, 2008  

  • Heeft Cat gelijk? ;-) Maar ik hoop dat alles goed gaat, nu. En dat de verhuizing je uiteindelijk blij maakt :)

    By Anonymous Anoniem, at 29 januari, 2008  

  • Hoera de Zwolse trots is terug aan het front!

    By Anonymous Anoniem, at 29 januari, 2008  

  • Welkom terug in logland! Ik vond je al zo stil de laatste tijd.

    Ik zou zeggen, geniet van de nieuwe stek! Voor je het weet is alles weer 'back to normal'. Maar misschien wil je dat ook wel. :-)

    By Anonymous Anoniem, at 30 januari, 2008  

  • Dus vorig weeekend heb je voor het laatst stiekem kunnen bewonderen in de Appie, lief aanstotend: daar heb je hém.

    By Anonymous Anoniem, at 31 januari, 2008  

  • @ Roelof: Haha, dat meen je niet. Zag Herman (www.secondnew.nl) laatst ook al een keer bij de Bruna. Je kent iemand wel, maar ook weer niet.

    By Blogger ary, at 31 januari, 2008  

  • Daar gaat mijn extra omzet.

    By Anonymous Anoniem, at 01 februari, 2008  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader