zondag, augustus 13, 2006

Shirts overdose 11 & 12

"Zijn we al klaar met de shirts? Ik dacht dat-ie zei dat hij er wel 25 had gekregen en volgens mij waren we pas bij 10. Oh, kijk eens, hij heeft er weer eentje geplaatst. Wat leuk! Ik hoop dat hij ons in het vervolg niet zo lang meer laat wachten." Zomaar wat willekeurige gedachten die de argeloze bezoeker van "Van Die Dingen" kan hebben tijdens het lezen van dit weblog.
Gedachten die meer waarschijnlijk zijn: "Houdt die gast nou nooit eens een keer op over zijn shirtjes? Hoe narcistisch moet je zijn om dag in, dag uit je shirtjesgarderobe online te plaatsen. Volgens mij zuigt-ie die vliegangst ook uit zijn duim. Aandachttrekker! Ik klik mooi door naar Bee, of Victordekeizer. Die mensen hebben tenminste wat te melden."
Nu ik mijn nieuwe Amerika shirts nog eens bekijk, meen ik wel een thema te ontdekken. Alsof degene die de shirts voor me heeft gekocht er iets mee wilde zeggen. De helft van de shirts heeft namelijk een afbeelding van een grote vogel er op. Zo eentje die met gemakt in 7 uur de oceaan over kan vliegen. Wat is dat eigenlijk voor een vogel; een visarend? Nee, volgens mij is het een valk!

3 Comments:

  • Je bent begonnen met die shirt en nu moet je het afmaken ook! Je verkijkt je op het amusementsgehalte van je stukjes, die ligt best hoog hoor! Dus vooral doorgaan...

    By Anonymous Anoniem, at 14 augustus, 2006  

  • Trek zo'n shirt aan naar de cursus?

    By Anonymous Anoniem, at 14 augustus, 2006  

  • Heel lief, dat je suggereert, dat ik wat te melden heb in mijn virtuele speeltuin, maar ik moet zeggen, dat ik, na een weekje weg, helemaal smul van een boel stukjes Ary!

    By Anonymous Anoniem, at 20 augustus, 2006  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader