maandag, juli 09, 2007

Gewei

“Ja, zo ziet het er nog wel aardig uit”, dacht ik toen een dame op de parkeerplaats van het winkelcentrum me bij het inladen van haar boodschappen een blik gunde op haar tatoeage. Deze was strategisch geplaatst in het niemandsland tussen rug en billen en werd zichtbaar bij het bukken. Toeval misschien, maar het zou mij eigenlijk niets verbazen als de lowrider broek en het te korte truitje zorgvuldig bij elkaar was uitgekozen. Zo’n huidversiering kost namelijk niet niks en het zou jammer zijn als deze alleen op zon en keesdagen te bezichtigen zou zijn.
Een argeloze toeschouwer bij het winkelcentrum is eigenlijk mooi meegenomen.
Toch vraag ik me bij zo’n tattoo altijd af hoe die de tand des tijds doorstaat. Nu ziet ie er nog mooi uit op een strakke huid, maar hoe cool is ie nog als je over 45 jaar in het verpleegtehuis klaar staat om gedouched te worden? Als zo’n verpleger in de badkamer de klittenbandsluiting van je Tena lady lostrekt en getuige is van het vaalgrijze hertengewei op je uitgezakte bleke billen?
Op tijd weg laten laseren dat ding, is mijn advies.

Labels:

11 Comments:

  • Kijk Ary, dat jij je er nu aan stoort dat het er misschien wel niet zo smaakvol uitziet op 80-jarige leeftijd kan denk ik de betrokken persoon niet zoveel schelen hoor...

    * Denkt er ineens aan dat je ongegeneerd hebt staan kijken naar een fraaie 'billendag' exemplaar *

    By Blogger Pino-2008, at 09 juli, 2007  

  • Henna tattou...die gaat vanzelf weer weg. Meer krijg je er bij mij niet op geverfd (al dan niet met spuit)...brrr.

    Wèl soms mooi om naar te kijken..en sommige mannen zijn interessanter mèt tattou. (Ja, tuurlijk heeft mijn Husbee er één...)

    By Anonymous Anoniem, at 09 juli, 2007  

  • Ik ben in het bezit van een tattoo op die plek en nam me voor toen ik hem liet zetten, dat ik hem weer weg zou halen voordat ik in het bejaardenhuis beland. De lasertechnieken worden steeds beter, dus ik voorzie geen problemen ;-)! Ik pas mijn kleding er trouwens niet op aan, sterker nog, vind het helemaal niets als mensen te koop lopen met hun tattoo.

    By Anonymous Anoniem, at 10 juli, 2007  

  • En ook ik heb er één op die plaats, maar net als She vind ik niet iedereen hem zomaar moet kunnen zien. De mensen die hem gezien hebben, zijn op één hand te tellen. En later in het bejaardenhuis? Hebben de verpleegsters ook nog wat om over te kletsen: ik laat hem lekker staan. Ik heb er bewust voor gekozen om hem te laten zetten en daarom blijft hij er gewoon op staan.

    By Anonymous Anoniem, at 10 juli, 2007  

  • Een uitgezakte rug? Billen: oké, borsten: zeker, buik: lubbergevaar. Maar de onderrug? Dat is juist zo'n beetje het enige plekje wat niet uitzakt als je 80 bent (hoopt te worden...). En daarom heb ik er daar ook één. En die blijft waar die zit!

    By Anonymous Anoniem, at 10 juli, 2007  

  • Even voor de goede orde. Hebben alle bezoekers van mijn webstek een lower back gewei?
    Dat zou toch een vreemd toeval zijn.

    By Blogger ary, at 10 juli, 2007  

  • Dank voor de bejaardenhuisimpressie, ik heb alle tattoo-inspiraties met onmiddellijke ingang laten varen.

    By Blogger jack of hearts, at 10 juli, 2007  

  • Nee. Ari, dat is geen toeval. Ik kan je verklappen dat ook mijn vrouw er daar een heeft, en zo nog vele tienduizenden meisjes en vrouwen. Het is eigenlijk al niet bijzonder meer op die plek.
    Ikzelf heb er overigens nooit een willen zetten en nu ben ik te oud geworden.

    By Anonymous Anoniem, at 10 juli, 2007  

  • te oud? why?

    voordeel van die plek is natuurlijk dat je'm zelf zelden ziet. dus dat was lachen bij she die 'm gaat verwijderen als ze 'oud' is.

    By Anonymous Anoniem, at 11 juli, 2007  

  • Uh Ary, ik ben NIET in het bezit van een aarsgewei en dat blijft ook zo! ;-)

    By Anonymous Anoniem, at 11 juli, 2007  

  • Ik heb er 1 laten zetten na het einde van mijn studie op vakantie in Toronto (bovenarm bij schouder). Het kan mij niets schelen hoe hij er in de toekomst uitziet en tegen de tijd dat ik in een bejaardenhuis zit is het natuurlijk helemaal niet iets waar ik me mee bezig zal houden. Voor mij was en is het nog steeds een symbolische actie dat vanaf dat moment ik onafhankelijk van ouders controle had over mijn eigen leven. Dit is iets dat helemaal van mij alleen is en ik pas juist daarom ook mijn kleding er niet op aan.

    By Anonymous Anoniem, at 12 juli, 2007  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader