zondag, september 04, 2005

Platenkast




Klik op foto voor link.

Ik zat van het weekend even over de nieuwe Ikea gids heen te kwijlen. De pagina met het Billy systeem had daarbij mijn bijzondere belangstelling. Wat zou het fantastisch zijn om onze boeken en cd-verzameling eens netjes geordend in een daarvoor bedoelde kast te zien. Op dit moment ligt de helft van onze boeken op de zolder en onze overdreven grote cd-verzameling is verdeeld over een paar lelijke stellingkasten die eigenlijk alleen goed zouden zijn voor de schuur.
Vroeger dacht ik dat mijn grote cd verzameling een uitzondering was. Buiten mijn collega en vriend W. uit Emmeloord kende ik niemand die zo fanatiek muziek had verzameld als ikzelf. Niet dat ik daar trots op ben hoor, want 95% van mijn cd's draai ik eigenlijk nooit meer.
Deze site getuigd van het tegendeel. Er zijn blijkbaar nog meer mensen die niets beters met hun studiebeurs wisten te doen, dan het om te zetten in platen en cd's.


 

 Subscribe in a reader