zaterdag, september 10, 2005

Minority Report

Het was even twijfelen bij het kiezen van de volgende film. Muriels Wedding, een sympathieke low budget film met lelijk eendje wordt mooie zwaan romantiek en Abba liedjes, of Minority Report?
Minority Report heeft het nadeel dat Tom Cruise er in meespeelt. Tom is wel een goede acteur, maar komt in zijn prive leven over als een naar mannetje. Zo iemand die zijn lengte (hij is namelijk maar drie turven hoog) compenseert met een grote bek. Daarbij heeft hij altijd die nare hysterische lach op zijn gezicht en loopt hij te pas en te onpas zijn Scientology denkbeelden te slijten. Maar misschien moet je de man en zijn kunst proberen te scheiden. De grootste artiesten zijn vaak de grootste klootzakken, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze niet iets moois kunnen fabriceren.
Minority Report is nou ook niet meteen de eerste en beste film. Hij is geregisseerd door Steven Spielberg en dus de moeite waard om te kijken. Probeer vooral de "oog-scene" niet te missen. Die is niet voor mensen met zwakke magen trouwens.

3 Comments:

  • soms denk ik dat ik britse acteurs vooral beter vind op tv omdat ik bij hen niet hoef te denken aan stuk gelopen huwelijken en overleden kinderen.

    ik pleit dan ook voor de onbekende ster

    By Anonymous Anoniem, at 10 september, 2005  

  • Ben ik het mee eens. Bezuinig op de 'so called stars' en investeer in een goed verhaal.

    By Blogger ary, at 11 september, 2005  

  • Muriel Wedding heb ik al wel 3 keer gezien (wel lollig).
    Helaas op dit gebied beschikt Nakker niet over genoeg ter zake doende kennis. Zo zie je maar ..Zelfs Nakker weet niet alles.

    By Anonymous Anoniem, at 11 september, 2005  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader